Home sweet home

30 juli 2015 - Berghum, Nederland

Dinsdagmiddag begon onze reis terug naar huis.  Om 13.30 uur werden we met de taxi naar Accra gebracht. Dit was een rit van 4 uur. Aangekomen op het vliegveld hebben we onze Yambee in ontvangst genomen die speciaal vooronderzoek gemaakt was. 'Slow' bedankt voor dit prachtige souvenier.

Vanaf 19.00 uur konden we inchecken en wachten tot ons vliegtuig zou vertrekken. Dit deden we in de loungeruimte op het vliegveld.  Heerlijke koffie, luxe stoelen, lekkernijen, fruit en WiFi dat natuurlijk vooral voor Mart en Maud erg fijn was!

Om 22.00 uur vertrokken we richting Lissabon, een half uur eerder dat gepland. Om 04.15 uur waren we in Lissabon waar we tot 07.00 hebben we gewacht Voorde laatste vlucht van onze reis: Amsterdam!!! Ditvliegtuig vertrok ook keurig op tijd en om 10.30 uur landden we op Schiphol.  Bijna thuis ;))

Rond 11.30 uur hadden we onze koffers en konden we eindelijk Richard weer in onze armen sluiten. Uiteindelijknu 24 uur reizen kwam Berghum in zicht en wachtteons een heel warm welkom met een welkomstbord, een spandoek, bloemen, bonbons, kaarten en bezoekjes en telefoontjes!!! Wat geweldig, bedankt allemaal!!!

Nu heerlijk nagenieten met veel verhalen en prachtige foto's!!!

Lieve groeten, Mart, Maud en Maureen.

1. RIET VISSCHEDIJK:
    30 juli 2015
    Hoi lieve toppers.
    Wat een geweldig werk hebben jullie gedaan.
    In een woord geweldig.Welkom thuis nu nog even wennen aan de dagelijkse sleur.Lieve groeten.
  2. Marieke Dijkers:
    30 juli 2015
    Wat heerlijk, dat jullie zo genoten hebben. Fantastisch, dat jullie weer veilig terug zijn. Zonde, dat je heerlijke updates uit Ghana nu ophouden. Gauw bijkletsen, ik ben zo benieuwd naar alle nieuwtjes en foto's!