Dag Hanukkah

23 juli 2015 - Sunyani, Ghana

Afgelopen week heb ik de laatste €700,- aan Mariëtte mogen geven. Dit geld wordt gebruikt om het verblijf voor de special need kinderen te realiseren. nu ze dit bedrag in handen hebben kon er cement en zand worden gekocht om de muren te stucadoren. Super om als soort Sinterklaas te mogen optreden haha.

Gisteravond alvast ons afscheid gevierd. Dit was geweldig. Met veel zang, dans en voordrachtjes van de kinderen. We hebben een boekje met tekeningen gekregen en een Hanukkahboom met van elk kind een handje met de naam.

Daarnaast hebben we gisteren een maaltijd voor de kinderen kunnen sponsoren F'ried-rice with chicken' wat een feest! De kinderen kregen hier ook een pakje drinken bij en de oudste kinderen zelfs een glas prik. Geweldig hoe lang de kinderen konden genieten en aan tafel bleven zitten!

Vandaag nog maar even extra geknuffeld en lekker veel aandacht voor de kinderen. Morgenvroeg om 6.00 uur vertrekken we naar Cape Coast. Dit is nog een uurtje of 6 rijden maar waar we nog een aantal dagen heerlijk gaan relaxen en nagenieten van 2,5 week HANUKKAH ;)))

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Andrea en Arie:
    25 juli 2015
    Na gedane arbeid........goed insmeren dus. Geniet van het Hulsbeekse Ghana.