De laatste dagen op Hanukkah

22 juli 2015 - Sunyani, Ghana

Onze laatste week is alweer ingegaan. We vermaken ons nog steeds prima. Af en toe even naar de stad voor een paar boodscghappen of lekker fruit! Een ananas kost hier ongeveer €0,75 en een mango €0,50 en ze smaken veel lekkerder dan in Nederland.

Een ding waar ik nooit aan zal wennen is de koude douche, brrr. Armen en benen gaat nog wel maar je rug, help! En dan haren wassen....geen pretje maar het hoort er hier gewoon bij ;))

Gisteren de broeken opgehaald die Maud en Aniek hebbenlaten maken. Helaas was het 'winkeltje' erg lastig te vinden. Een naaiatelier van 1,50 bij 1 meter waar ook nog een televisie in stond. Alles lijkt op elkaar maar na een uur lopen toch gevonden gelukkig. Het was een enerverende middag.....Antoinette kwam er achter dat ze haar telefoon in de taxi had laten liggen, help!!! Alle foto's van Ghana erop!! wonder bovenwonder heeft ze 'm terug gekregen. De chauffeur van de taxi is terug gereden naar de supermarkt! De held van de dag zeiden wij al!

Prachtig om te zien hoe een vrouw van eenvoudige zwarte slippers prachtige kunstwerken maakt met kraaltjes!!,

Vanmorgen met pre-teaching voor het eerst scheerschuim gebruikt. akua en Ruben vonden het meteen geweldig maar Zoë moest erg wennen. Morgen nog maar een keer! Daarna nog even gesnoezeld met Daniël.

We gaan straks samen met alle kinderen eten omdat we vanavond ons afscheid vieren. We doen dit samen met Thomas, Aniek en Antoinette. Zij vertrekken morgen, wij vrijdag.  Hierover later meer!

1. Hans:
    23 juli 2015
    Wie ver reist kan veel verhalen vertellen.
    30 augustus familiedag wij zijn benieuwd.
    Tot nu prachtige ervaringen gelezen van jullie.
    Wensen jullie een voorspoedige reis terug.
  2. Yvonne:
    23 juli 2015
    Genieten hè, je zuigt alles op in je hoofd en in je hart. Raak je nooit meer kwijt. Toppers zijn jullie. Goede reis terug!
  3. Andrea en Arie:
    25 juli 2015
    voor deze prijzen kan Rob's vershop niet werken ha ha.