'Whiteboarden'-flessenbonnenactie

20 april 2015 - Berghum, Nederland

In 2013 is Mart samen met medeleerling Lotte Kuipers en 3 docenten van het Twents Carmel College Denekamp twee weken naar Ghana geweest om daar te helpen in het kindertehuis van Mariette en Mozes Agabo.

Elk jaar vindt er op het Twents Carmel College een sponorloop plaats waarbij de leerlingen geld inzamelen voor Mariette's Child Care. Op uitnodiging van deze Stichting hebben deze docenten en leerlingen kunnen kijken en ervaren wat er met het sponsorgeld is gebeurd.

De actie is gestart!

8 Februari zijn we gestart met het plaatsen van potten en dozen bij de Plus, Emtée, apotheek, Fysiotherapie Ans Bosch en Brummelhuis om geld en flessenbonnen in te zamelen voor 'Whiteboarden' die we willen schenken aan 'De Circle of Live-school' in Ghana. Deze school is augustus 2014 gestart en staat op het terrein van Mariette en Mozes Agabo in Sunyani.

De flessenbonneactie is gestopt!

1 april hebben we de flessenactie gestopt. Er is erg goed aan onze actie gedacht. Veel geld voor onze actie bij BRUMMELHUIS, PLUS, EMTE, ARTHURS HAARMODE en de APOTHEEK. Gewedlig bedankt allemaal.

Ook de vriendinnen van Maud hebben er mede voor gezorgd dat ons doel van €1750,- werd behaald. Bedankt, Sterre, Lotte, Tess, Diede, Famke, Julia, Jenne en Jasmijn!!!

Daarnaast zijn de collega's van de Huifkar  in Enschede ook erg begaan met ons doel. Ook zij hebben samen al €218,80 gestort op onze rekening.

Inmiddels staat de rekening op €2112,38. Ons doel dus ruimschoots bereikt en de whiteboarden worden deze week besteld.

De rekening blijft geopend omdat we natuurlijk met het geld dat we meenemen ook nog de kinderen kunnen verrassen en verwennen.

Tot zover....

1. Sharon:
    20 april 2015
    Jullie zijn Toppers!!! Trots ik ga jullie uiteraard volgen in dit mooie avontuur!! Xxx