Onze reis gaat beginnen!!

6 juli 2015 - Berghum, Nederland

De laatste weken zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen. Visa aanvragen en een week later weer ophalen in Den Haag. Inentingen gehad voor Gele koorts, Hepatitus A en B en ik moest nog een herhaling van de DKTP dus een paar dagen met stijve armen gelopen hihi. Geen probleem, alles voor het goede doel.

Inge heeft alle incontinentiemateriaal opgehaald bij de apotheek in Denekamp en vervoert naar Albergen. De fam. Stroot heeft een ruimte beschikbaar gesteld waar alles opgeslagen kon worden, DANK!!!

Ondertussen heb ik van ons gesponsorde geld Ikea-kasten gekocht en ook nog een speelhuis voor de school (Zie foto's). Ik voel me net een beetje sinterklaas, heerlijk om al die spullen te kunnen doneren!

Afgelopen weekend hebben via Bolk-transport waar zwager Edwin werkt een vrachtwagen kunnen regelen waarn alle opgeslagen spullen zijn gepakt. Heel fijn dat Richard een vrachtwagenrijbewijs heeft zodat Edwin en Richard zondag alle spullen hebben vervoerd naar Beverwijk.

Hier stonden de ouders van Mariette klaar om alles te ontvangen voor de container. Aankomende weken zal deze container verder gevuld worden en begin augustus wordt deze verscheept naar Ghana.

Morgen gaan we daadwerkelijk vliegen. Eerst naar Porto en dan naar Accra. De volgende dag met een binnenlandse vlucht naar Kumasi en dan nog een aantal uren met de auto.

Ik hoop dat ik jullie snel meer kan vertellen, nu proberen nog even te slapen....

Groet Maureen.

1. Sharon:
    6 juli 2015
    Jullie zijn Toppers!! Ik wens jullie een hele goede reis naar het mooie avontuur liefs xxx
  2. Edwin, Anouk, Stan en Ruth:
    6 juli 2015
    Ooh ....jullie avontuur gaat beginnen!!!!
    We wensen jullie een goede reis en een onvergetelijke tijd!!
    Geniet!!
  3. Marieke Dijkers:
    6 juli 2015
    ik ben zo benieuwd naar jullie belevenissen! Geniet en zorg goed voor elkaar!

Liefs Marieke
  4. Ingeborg:
    6 juli 2015
    Goede reis en heel veel plezier!!
  5. Jos,ans Bosch:
    6 juli 2015
    Een hele goede reis met zn drieën en geniet ervan. Wij volgen jullie vanaf berghum.
  6. Andrea en Arie:
    6 juli 2015
    wij wensen jullie allen een hele goede reis en zien uit naar de komende reisverhalen.
  7. Yke en Bianca oude Griep:
    6 juli 2015
    Wat een geweldig avontuur gaan jullie beleven, we hebben heel veel respect voor jullie, geniet ervan samen !
  8. Yke en Bianca oude Griep:
  9. Manon van Doorn:
    6 juli 2015
    Wij wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis en een bijzondere en mooie tijd in Ghana!!
  10. Miranda:
    7 juli 2015
    Een hele goede reis! Veel plezier! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
  11. Han, Nancy, Rob en Iris:
    7 juli 2015
    Wij wensen jullie een geweldige tijd in Ghana. Geniet ervan!
  12. Yvonne:
    7 juli 2015
    Geweldig om zoiets bijzonders met je kinderen te mogen en te kunnen doen. 100 % genieten. Kanjers kom ook goed weer terug.
  13. Renate Wilbers:
    7 juli 2015
    Wat een belevenis! Geniet en maak er een onvergetelijke tijd van! Leuk om jullie ervaringen te lezen.
  14. Kim:
    7 juli 2015
    Zo gaaf wat jullie gaan doen. En zo goed ook! Heel veel plezier! Geniet er van en ik ben heel benieuwd naar al jullie belevenissen! Zet 'm op! Groetjes!
  15. Hans:
    Hallo lieve familie.
    Eindelijk gaat jullie droom uitkomen, eindelijk gaat de grote reis beginnen.
    Wij wensen jullie een voorspoedige reis en een prachtige tijd daar.
  16. Karin:
    7 juli 2015
    Wat spannend, het gaat beginnen! Een hele goede reis gewenst. Ga jullie zeker volgen
  17. Danielle Nijkamp:
    Onwijs veel plezier! Wat een ervaring, top! Liefs Daan
  18. Marlou:
    7 juli 2015
    Heel veel plezier Maureen!! Geniet ervan, maar dat zal zeker wel lukken:)
  19. Ingrid Oude Vrielink:
    7 juli 2015
    Een geweldige ervaring! Een hele goede reis en heel veel plezier!
    Groetjes!
  20. Anne-Marie:
    7 juli 2015
    Veel plezier en een mooie tijd daar samen!
  21. Annelies Smit:
    8 juli 2015
    Lieve Maureen, Mart en Maud,
    Goede reis en heel veel plezier!
  22. Jenny:
    9 juli 2015
    Als het goed is zijn jullie al op de plaats van bestemming, ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier en geniet ervan!