Hannukah

11 juli 2015 - Sunyani, Ghana

Vanmorgen op tijd opgestaan, 6.30 uur om de kinderen te helpen om naar school te gaan. Uniformen aan, schoenen aan, haren kammen en de mama's zorgen dat de gezichten en armen mooi glimmen door er een laagje vet op te smeren. Om half 8 hebben we de kinderen naar school gebracht. deze ligt aan de overkant van de straat.

Daarna gespeeld en geknuffeld met de kleintjes en de kinderen met een beperking. wat genieten zij hiervan!

Om 9.30 uur zijn Mart, Maud en ik naar school gegaan om 'artlessen' te geven aan 2 groepen. De kinderen waren gedreven en gemotiveerd. Erg leuk om te doen. We made an pot with flowers! Met natuurlijk tulips, hihi. De resultaten zijn erg leuk geworden en de kinderen waren er trots op.

' s Middags aan tafel voor een heerlijk courgettesoep. Miriam, de kok voor de vrijwilligers' kookt elke dag 2 maaltijden. Soep en 's avonds een heerlijke maaltijd! ook staat er elke dag een grote schaal fruit klaar met meloen, ananas en mango, wat een verwennerij.

Het gaat dus prima hier! we genieten!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sharon:
    11 juli 2015
    Dat klinkt als een heerlijke dag met hele lieve kinderen. En tuurlijk tulpen gemaakt...beetje holland meegeven hecht je maar niet teveel aan die lieve kids...afscheid zal niet fijn worden. Veel plezier jullie xxx
  2. Debby:
    11 juli 2015
    Wat klinkt dat allemaal prachtig en wat een ervaring.
  3. Helene:
    13 juli 2015
    Wat een geweldige ervaring. Leuk om jullie zo te volgen en wat een schatjes. Veel plezier groetjes uit Berghum.
  4. Annet:
    14 juli 2015